5 Simple Techniques For تینیجر

Wiki Article

داستان سریال جذاب «بی دست و پا»، درباره دختری به نام جینا همیلتون است. این دانش آموز با قرار دادن پست هایی در وبلاگ شخصی خود، داستان سریال را تعریف می کند.

قطعا خیر؛ وقتی شما صحبت از عشق به فرزند پسر عمو، پسر دایی و مانند اینها در سفر در زمان به میان می آورید، واضح است که سادگی و بسیطی کنار گذاشته می شود.

در این تایم لاین بارتوش با سیلیا ازدواج میکند و حاصل ازدواجشان میشود هانو و اگنس. و این یعنی اینکه دوست صمیمی سابق یوناس یعنی بارتوش تیدمان و همسرش سیلیا میشوند پدربزرگ و مادربزرگ جدی یوناس!

خشونت در کنار شوخ طبعی کلاسیک بریتانیایی در این سریال به خوبی نمایش داده می شود. دیدن این سریال خالی از لطف نیست و زبان هزل آمیز و کنایه ای آن می تواند برای شما بسیار جذاب باشد.

علاوه بر این مارتا از جهت دیگری هم با یوناس نسبت دارد. بارتوش و سیلیا پدربزرگ و مادر بزرگ جدی مارتا بودند. همانطور که گفته شد سیلیا فرزند هانا و ایگون تیدمان و یا اولریخ بود.

در این بین سه دوست ویل برای پیدا کردنش به جنگل می روند. اما پیدا شدن یکدفعه ای دختری به اسم «الون» با قدرت فراطبیعی، مسیر داستان را عوض می کند.

اما شاید جدیدترین اصطلاحی که از ترکیب کلمه بلاگر ساخته شده باشد، ماشین بلاگر باشد. این اصطلاح همانطور که از نام آن پیداست به افرادی اشاره می کند که به ماشین علاقه دارند و به معرفی ماشین های مختلف می پردازند.

اما معنی بلاگر را برخی ها با تینیجر مقایسه می کنند. در چند سال اخیر اصطلاحات زیادی در بستر اینترنت به وجود آمده است که می توان به تینیجر اشاره کرد. این اصطلاح نیز ریشه ای لاتین دارد و در فرهنگ لغت های انگلیسی آمده تینیجر است که به افرادی گفته می شود که بین ۱۳  تا ۱۹ سال سن دارد. اما اینکه این اصطلاح چه ارتباطی به معنی بلاگر دارد، بستگی به این دارد که مفهوم شما از آن چیست.

معنی بلاگر تینیجر یعنی کودکان و نوجوانانی که در فضای اینترنت و دنیای مجازی به صورت بلاگر ظاهر شده‌ اند و دنبال کنندگان خاص خود را دارند. معنی بلاگر شدن یعنی کسی که می‌ تواند در اینترنت تولید محتوا کند و دنبال کنندگان خود را دارد.

همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ

این سه نفر قصد دارند تا قبل از رفتن به کالج، رابطه با دختران را تجربه کنند. به همین دلیل این سه نفر در مهمانی ژول (با بازی اما استون) شرکت می کنند؛ اما اتفاقاتی غیر منتظره برای آنها رخ می دهد که بیننده را وادار به خنده می کند.

اگر نکته یا مسئله ای وجود دارد که به ان نپرداختیم خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

معنی بلاگر چیست؟ بررسی دقیق از معنی بلاگر به فارسی در انواع مختلف آن

تینیجر های معروف اینستاگرام چه کسانی هستند؟ بررسی بیوگرافی و حواشی

Report this wiki page